חיפוש
Close this search box.

הפוך את הבית שלך לאוטומטי עם Google Home Assistant

10 סיבות שאנחנו משתמשים בעוזרת האישית של גוגל בבית

אצלנו בבית גם הילדים יודעים לתת פקודות קוליות לגוגל, יש לנו רמקול בסלון שאפשר להגיד לו "היי גוגל" או "אוקיי גוגל" ולאחר מכן אומרים לו פקודה  (כרגע עדין זה רק באנגלית)
זה הסיכום של השימושים שאנו עושים אצלנו :

  1. עזרה וסיוע באמצעות פקודות קוליות בבית עם Google Home Assistant. ככה ניתן לשלוט במכשירי הבית החכם שלכם, הגדרת תזכורות וקבל תשובות לשאלות שלך מבלי להשתמש בידיים.
  2. בקלות ניתן להפוך את הבית שלך לאוטומטי עם Google Home Assistant. שליטה על האורות, התרמוסטט ושאר המכשירים החכמים שלך בקלות, כמובן שצריך לקנות מכשירים תומכים.
  3. הפעל מוזיקה, פודקאסטים וספרי שמע, שלוט בטלוויזיה ובשירותי הסטרימינג שלך ועוד אני ממליץ לעבוד עם חיבור לספוטיפי או יוטיוב מיוזיק.
  4. קבל חוויה מותאמת אישית עם Google Home Assistant. זיהוי קולות שונים וספק תגובות והמלצות מותאמות אישית בהתאם להעדפותיך.
  5. סנכרן עם מכשירי Google Home אחרים כדי ליצור חווית אודיו מרובה חדרים.
  6. השתמש ב-Google Home Assistant לקניות. הוסף פריטים לרשימת הקניות שלך, בצע הזמנות ועקוב אחר החבילות שלך.
  7. מבשלים ללא ידיים עם Google Home Assistant. הגדר טיימרים לבישול, המר מידות וקבל הצעות למתכונים מבלי לגעת בטלפון או בטאבלט שלך.
  8. קבל את החדשות האחרונות, עדכוני מזג האוויר ודיווחי התנועה עם Google Home Assistant.
  9. שפר את הפרודוקטיביות עם Google Home Assistant. נהל את לוח הזמנים שלך, הגדר תזכורות ובצע שיחות טלפון ללא ידיים.
  10. השתמש ב-Google Home Assistant לצורך נגישות. זה יכול להיות כלי מועיל לאנשים עם מוגבלויות או בעיות ניידות, ולאפשר להם לשלוט בביתם ולגשת למידע מבלי ליצור אינטראקציה פיזית עם מכשירים.

 

ממליץ מאוד לעבוד עם העוזרת של גוגל, יש לאפשרות להפעיל ממרבית מכשירי האנדרואיד

 

 

אהבתם ? שתפו !

דילוג לתוכן