חיפוש
Close this search box.

ניהול הבית החכם עם Google HOME

מלבד יכולות הבינה המלאכותית המתקדמות של מערכת Google HOME המערכת עצמה יכולה להתחבר למגוון רחב מאד של בקרי בית חכם ובעצם להפוך ממערכת בינה אישית שמאפשרת לכם לנהל מידע בנוחות מקסימלית או לשלוף את השיר האהוב עליכם ברגע הנכון, לכלי עבודה עוצמתי שתוכלו לנהל דרכו את כל בקרי הבית החכם שלכם.

למעשה, המערכת יכולה לשלוט בכ-1000 מכשירים המשוייגים למעל 150 מותגים מובילים בעולם ומאפשר לכם לשלוט בהם על ידי הפעלת פקודות קוליות בלבד בכל רגע נתון אבל גם להשתמש באפשרות של IF THIS THEN THAT שלמעשה מגדירה למערכת לשלוח לבקר מסויים פקודה מסויימת במקרים מסויימים. כך למשך תוכלו להפעיל את להפעיל את מנורות הגישה בכניסה לבית ברגע שזוהתה פתיחה של שער החניה החכם .

בית חכם

גוגל הום עובד עם מעל 1,000 מכשירים ומעל ל-150 מותגים כולל August, Lifx, TP-Link ועוד

הפעלה\כיבוי של מנורות חכמות: "OK, Google, turn on/off my lights."

עמעום מנורות חכמות: "OK, Google, dim my lights to fifty percent."

שינוי צבע של מנורות חכמות: "OK, Google, turn my lights [color]."

שליטה בתרמוסטט נסט (Nest): "OK, Google, turn the temperature to [temp]."

שינוי טמפרטורה הדרגתי: "OK, Google, raise the temperature 1 degree."

שליטה באוגוסט סאמרט-לוק (August Smart Lock:): "OK, Google, lock the front door."

הפעלת הטלוויזיה עם לוג'יטק הארמוני (Logitech Harmony): "OK, Google, turn the TV to the Travel Channel"  או  "OK, Google, play channel 12."

החלפת ערוץ בדיש הופר (DISH Hopper): "OK, Google, play CBS on the Hopper."

התאמת משפטים אישיים ל- IFTTT לדוגמה: "OK, Google, let's get this party started."

הצג פיד של נסטקאמ (Nest Cam) בכרומקאסט: OK, Google, show [camera name]," "Hey, Google, what's on [camera name]?"  או  "OK, Google, play [camera name] on [Chromecast name]."

שוחרר עדכון שהופך את והשליטה של רמקולים של גוגל הום לחכמה יותר באופן שבו הם שולטים במכשירים החכמים בחדר מסוים. לדוגמה, אם יש לכם שלוש מנורות חכמות בסלון והן מקושרות לרמקול גוגל הום, כשתגידו לגוגל הום להפעיל או לכבות את האורות, האורות יופעלו או ייכבו בחדר המסוים. כדי לשלוט באורות שאינן בסלון צריך להגיד לגוגל הום "Hey, Google, turn off all the lights," או "OK, Google, turn on the kitchen lights."

גוגל אסיסטאנט יכול לזהות עד 6 קולות שונים.

לזכור לכל מיני דברים: "OK, Google, remember that I put my passport in the filing cabinet" או "Remember that my password is 'money'."

תזכורת לדברים שצריך לזכור: "OK, Google, where is my passport?" או "What is my password?"

תרגומים: "OK, Google, how do you say [word] in [language]?"

לסיכום – שילוב בין בקרי בית חכם למערכת Google HOME הוא אחד מהיתרונות המתקדמים ביותר שיש למערכת להציע ומדובר למעשה בכלי מתקדם ביותר שיאפשר לכם לנהל את כל הבית החכם בקלות באמצעות פקודות קוליות על ידי שימוש ב-Google HOME

 

לחצו כאן לקריאת המדריך הבא בסדרה XXXXX

אהבתם ? שתפו !

דילוג לתוכן