חיפוש
Close this search box.

מתחילים לעבוד עם Google HOME

הסביבה הביתית שלנו עוברת שידרוגים מרחיקי לכת בשנים האחרונות ואם פעם שלט רחוק נחשב לשיפור משמעותי ברמת החיים ובשידרוג הסלון הביתי, הרי שהיום מדובר בנחלת העבר הרחוק ומכשירים חכמים כשבראשם עומד הרמקול החכם מבית גוגל הלא הוא –  Google HOME הם למעשה – נביאי הבשורה החדשה בכל מה שנוגע לאיכות חיים מתקדמת

אז מה זה בעצם Google HOME ?

גוגל הום, הוא רמקול ביתי חכם המתבסס על הבינה המלאכותית גוגל אסיסטאנט (Google Assistant) המופעלת בקול, משמעות הדבר בפועל היא שאנחנו יכולים לתקשר באופן כמעט מלא עם מערכת הבינה המלאכותית ולבצע ממנה לבצע מגוון רחב של פעולות החל מתפעול מכשירים שמחוברים לרשת הביתית שלנו, דרך שליפת מידע מהרשת בקלות ובמהירות וכמובן גם לנהל עבורנו את היומן או את הטלפון האישי שלנו.

הרמקול המתקדם עולה 130$ (כ-470 ש"ח) ומאפשר לכוון טיימרים, לשלוט באורות, לכוון תרמוסטטים, לשחק משחקי טריוויה, לצפות ביוטוב או נטפליקס ועוד – הכל בעזרת פקודות קוליות פשוטות. עד כמה שהדבר נשמע כקטע מתוך סרט מדע בדיוני – כבר כיום ניתן להשתמש במערכת ה-HOME של גוגל בקלות וביעילות ובעצם לבצע מגוון רחב מאד של פעולות מבלי לקום מהספה ובעצמם ליהנות מרמת שירות ואמינות גבוהה במיוחד.

אבל, למרות היתרונות הרבים והבינה המלאכותית המתקדמת שמנהלת את השירות עדיין עלינו להכיר את רשימת הפקודות שהמערכת מכירה על מנת שנוכל לבקש ממנה לבצע את הפעולות שנרצה שתבצע.

אז מאיפה מתחילים?

גוגל שחררה את אוסף הפקודות המלא של גוגל הום ולמעשה מאפשרת לנו גישה לשלל הפקודות שהמערכת יודעת לעבוד מולן , בין שמדובר בביצוע פעולה כמו הפעלת שירות נטפליקס בטלוויזיה חכמה או שליפת מידע מתוך רשת האינטרנט.

אהבתם ? שתפו !

דילוג לתוכן