חיפוש
Close this search box.

פקודות קוליות ראשונות עם Google HOME

אחרי שהכרנו את היתרונות הרבים שמערכת גוגל Home מספקת, הגיע הזמן שנלמד על הדרך שבה אנחנו יוצרים את הקשר הראשוני עם המערכת על ידי שימוש בפקודות קוליות ונתחיל ליהנות מהיכולות המתקדמות של המערכת.

חשוב לזכור לכל אורך הדרך כי למרות שמדובר במערכת בינה מלאכותית מתקדמת במיוחד היא עדיין אינה שוות ערך לשיחה עם אדם אמיתי ולכן עלינו לשמור על מסגרת הכללים שתאפשר למערכת להבין את הבקשרות שלנו ולבצע את המוטל עליה בצורה מספקת.

לפניכם סט ראשון של פקודות קוליות שתאפשר לכם ליצור את תחילת האינטרקציה עם מערכת Google HOME

לקרוא לגוגל אסייסטאנט

תוכלו להתחיל שיחה עם גוגל הום במשפט ""OK, Google או "Hey, Google". קריאה לגוגל אסיסטאנט בסמארטפון עובד באופן זהה אך החשבון שלכם יידע להגיב רק לאחד המכשירים, גם אם שניהם שומעים את הפקודות.

פקודות לשיחה

גוגל הום מאפשר לכם לשאול מספר שאלות הקשורות אחת לשנייה. לדוגמה אפשר להגיד " Hey, Google, play 'Lose Yourself to Dance." ולאחר מכן " OK, Google, what album is this from?" ואז " Hey, Google, play that album." אפילו שלא צוין שם האלבום, גוגל אסיסטאנט מבין את ההקשר ונותן את התשובה.

שיחות מתמשכות

גוגל הוסיפה בחודש יוני תכונה בשם שיחות מתמשכות (Continued Conversations). ברגע שתתנו פקודה לרמקול גוגל הום הוא ישלים את הפעולה וימשיך להקשיב לפקודה נוספת. לדוגמה, אפשר לשאול אותו " OK, Google, what's the weather?" ואחרי שמקבלים את התשובה למזג האוויר להמשיך ולשאול " OK, Google, what's the weather?" ולאחר מכן להגיד " Remind me to bring an umbrella tomorrow morning " בלי לחזור על פקודת הקריאה " OK, Google ".

חיבור שתי פקודות יחד

גוגל שחררה תכונה חדשה לגוגל הום המאפשרת לכם לתת 3 פקודות רצופות במשפט אחד. לדוגמה, אפשר לומר " Hey Google, play Hammock on Spotify and set the volume to 10" או " OK Google, what's the weather and turn on the living room lights.".

כמעט כל הפקודות האלו יכולות להיות מחוברות, אך יש פקודות מסוימות שיעבדו רק בניסוח מסוים. הדרך הפשוטה ביותר לגרום לגוגל הום לבצע מספר פעולות בו-זמנית היא ליצור רוטינות.

רוטינות

בדומה לאלקסה (Alexa), גם לגוגל הום יש רוטינות שניתן לפעיל אותן בעזרת משפט מסוים או לו"ז מסוים. ניתן ליצור רוטינה שמפעילה את האורות בבית, נועלת את הדלת הקדמית, מכוונת את הטמפרטורה, ומנגנת מוזיקה מרגיעה כשאומרים " OK, Google, good night ".

יכולה להיות רוטינה שפועלת כל בוקר לפי לו"ז כהתראה שמפעילה את החדשות, מכינה את הקפה שלכם ויוצרת טיימר שתדעו שהגיע הזמן לצאת מהבית.

תמיכה בשפות מרובות

אם אתם חיים בבית שמדברים בו כמה שפות, רמקול גוגל הום מסוגל להבין עד שתי שפות בו-זמנית. נכון לעכשיו ניתן לבחור שילוב של שתי שפות מתוך השפות הנתמכות: אנגלית, גרמנית, צרפתית, ספרדית, איטלקית, יפנית.

ברגע שגוגל הום יהיה מוגדר הוא יכול להגיב לכם בשפות שונות בהתאם לשפה בה פניתם אליו עם הפקודה.

פקודות בסיסיות

לבקש  עזרה: " OK, Google, help "

לשלוט בווליום: " OK, Google, turn it up " " OK, Google, Louder " או " OK, Google, Turn it to 11" (כן, העוצמה המקסימלית היא 11)

לעצור פעולה: " OK Google, stop " " Pause" או " Be quiet"

 

אלו רק סט הפקודות הבסיסי של מערכת Google HOME אבל חשוב מאד להכיר אותו תחילה כדי ללמוד על מבנה ה"שיחה עם המערכת" , המשיכו למאמר הבא שלנו על XXXXX

אהבתם ? שתפו !

דילוג לתוכן